Prima pagină > Articole > Nu lasa sa devina cantarul personal cel mai mare dusman al tau!

Nu lasa sa devina cantarul personal cel mai mare dusman al tau!

cantar_digital1Atunci când femeile încep un  program de exercitii si un regim de dieta, scopul lor este de obicei pierderea în greutate, iar punctul de referinta a acestora este de obicei un numar arbitrar de pe un cantar digital personal. Din cauza punerii accentului pe numere, multe femei ajung la disperare dupa ce au atins un plafon peste care nu mai pot trece. Ele încep sa gândeasca neadecvat atunci când cântarul devine inamicul lor pentru ca numarul pur si simplu nu se va schimba.

Stai focusat si vei atinge obiectivele tale de fitness.

Este usor sa te strecori înapoi într-un stil de viata nesanatos si sa anulezi toate progresele facute, ceea ce te face sa te simti chiar mai rau. De ce te deranjeaza daca organismul tau, cu tot efortul depus, nu va deveni ceea ce vrei tu sa devina chiar si atunci când faci tot ce-ar fi trebuit E un cerc vicios, dar daca iti vei modifica gândirea si atitudinea, se poate rupe acest ciclu si se poate depasi frica de amploarea si groaza de a te confrunta cu un plafon de netrecut.

Credem ar trebui sa avem o greutate corporala redusa si ca trebuie sa facem exercitii cardio pana la epuizare pentru a obtine rezultatele pe care le dorim, dar acest lucru este neproductiv în cele din urma pentru ca ceea ce ni se spune ca ar trebui sa facem este gresit.

Un numar de pe o scara de valori nu este întotdeauna la fel de important precum credem. Când incepi o noua dieta si un program de antrenament, greutatea incepe sa scada rapid din cauza schimbarilor pozitive pe care le-ai facut. Este posibil sa fi dus un stil de viata sedentar, cu o dieta saraca plina de calorii si grasimi saturate goale.
Trecerea la un stil de viata activ cu o dieta mai completa din punct de vedere nutritional, scazuta în grasimi, forteaza corpul tau pentru a se adapta rapid. Acest lucru da metabolismului un salt de pornire care încurajeaza pierderea rapida in greutate. Cu toate acestea, dupa cum corpul tau se adapteaza la schimbarile pe care le-ai facut, aceasta încetineste arderea excesului de greutate si ajungi la un plafon peste care nu poti trece indiferent cate exercitii cardio faci. Situatia pare fara remediu.

Motiveaza-te mai mult cu un nou mod de gândire!

Exista doua schimbari pe care le puteti face pentru a va asigura ca faceti progrese spre corpul pe care il doriti.

Prima este de a schimba definitia ta referitoare la rezultate. O scara numerica este un instrument util în prima etapa de pierdere in greutate, deoarece este un factor motivator bun în timp ce corpul tau se adapteaza la stilul de viata nou. Cu toate acestea, odata ce ai atins inevitabil un plafon, e timpul sa opresti utilizarea scarii numerice pentru a judeca cât de mult succes ai. În loc sa te concentrezi pe ce crezi ca te face sa nu reusesti, începe sa-ti amintesti cat progres ai facut. Realizaza fotografii de progres si compara-le cu fotografiile tale de la început,  înainte de programul tau de fitness. Observand cât s-a schimbat de dramatic organismul tau din cauza muncii grele depuse poti fi motivat sa treci peste rutina.

Schimbarea rutinei este al doilea pas pentru depasirea plafonului si deplasarea favorabila pe scara numerica. Exercitiile cardio sunt foarte folositoare pentru sanatatea dumneavoastra, dar pentru a-ti modela cu adevarat corpul trebuie sa începeti antrenamentul cu greutati. Muschii dezvoltati in timpul antrenamentului, nu numai ca va vor da formele dorite, dar vor da, de asemenea, un alt impuls metabolismului. Pe masura ce va dezvoltati musculatura, corpul va incepe sa arda calorii intr-un ritm mai rapid. Pe masura ce modificati rutina dvs. de antrenament si va tineti de dieta, arderea grasimilor din organism se va intensifica.

Rezultatele finale

S-ar putea sa fi bulversat atunci cand numarul de pe cantar electronic incepe sa creasca dupa exercitiile cu greutati. Chiar ca pierzi centimetri de la talia ta, coapse si alte zone ale corpului tau, este foarte probabil ca vei câstiga în greutate. Aminteste-ti ca masa musculara este mult mai densa decat grasimea. Cinci kilograme de grasime vor ocupa un volum mai mic decât aceeasi cantitate de muschi. Uita-te la pozele cu progresul tau si vei vedea cât de flexibil esti decât erai înainte de a începe antrenamentul cu greutati. Mai mult decât orice, acest lucru va arata, probabil, cât de putin conteaza cantarul dupa aceasta perioada initiala de pierdere rapida in greutate.

Magazinul Ledurieconomice va ofera o gama variata de produse: corpuri iluminat, accesorii telefoane, huse telefon, pendrive, gadgets, lampi cu leduri, leduri auto,cartuse, sisteme de supraveghere, sisteme securitate, jucarii copii, jocuri gradina, masinute copii, fitness, scule, statie meteo, prize, prelungitoare, acumulatori, aparate ultrasunete, anti caini, energie.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: